Jak ohlídat ‚neohlídatelné‘?

.

Firemní vozidla se v rukou zaměstnanců snadno stávají prostředkem, jímž se lze obohatit nebo si usnadnit život na úkor zaměstnavatele. Protože když je tu ta šance, nebude si přece zaměstnanec opotřebovávat své vlastní vozidlo, může-li použít to erární, nebude přece platit za pohonné hmoty z vlastní kapsy, když si je může ulít nebo rovnou natankovat na firemní tankovací kartu, nebude odmítat nějaké ty kšeftíčky bokem, k nimž lze užít podobný vůz též.

gps navigace

Firemní auta se tedy vcelku snadno stávají oběťmi zneužívání. A to proto, že i kdyby se šéf snažil sebevíc, moc tu toho neuhlídá. Auta mu jezdí sem a tam a není v silách jednoho člověka nebo maximálně pár vedoucích pracovníků je uhlídat. Obzvláště když mají soukromí vlastníci už i tak jiné práce až nad hlavu.
Ovšem je nasnadě, že nikdo nenese riziko podobných ztrát lehce, že je ochotně akceptuje a je s nimi smířen jakožto s nutným zlem. A právě proto spatřilo světlo světa i všem podobným podnikatelům dostupné satelitní sledování vozidel. Tedy systém umožňující sledování nejednoho parametru, a to i v reálném čase a u vozů pohybujících se klidně i na hony daleko, klidně i dále než za pověstnými devatero horami a devatero řekami.

Stačí si tento systém, tedy RMC systém, pořídit a díky němu pak už naprosto odkudkoliv sledovat, co se děje, a to virtuálně, s pomocí počítače. Čímž se dá zabránit:

  • zneužívání vozidla k černým jízdám
  • neefektivnímu využívání vozu nebo nevhodnému stylu jízdy
  • nadměrnému počtu ujetých kilometrů optimalizací jízdní trasy
  • zbytečnému opotřebovávání vozidel
  • možným technickým problémům
  • nadměrné spotřebě či krádežím pohonných hmot
  • zbytečnému papírování, jež je díky zpracování tímto systémem ve virtuální podobě daleko jednodušší a efektivnější
  • ba i případným krádežím podobných aut
  • a dalším nepříjemnostem.

klíče
Je toho mnoho, co si tu majitel firmy může nastavit a co může díky tomuto systému snadno kontrolovat. A nejen snadno, ale i levně a efektivně. A to rozhodně stojí za to.

.
.