Jak upoutat pozornost reklamním tričkem s potiskem

.

Reklamní trička s potiskem mají zaujmout, to je jejich primární cíl, aby si lidé zapamatovali nejen módní vizáž, ale především obsah sdělení samotného potisku. Reklama se tímto způsobem šíří poměrně svižným tempem, jestliže je nápis poutavý a návrh má dobré grafické zpracování, úspěch je zaručen. Důkazem může být i jedna nenápadná společenská událost.

tričko

Osobnosti

Na jedné turistické akci, která byla obdobou proslulé atrakce „Pochod Praha-Prčice“, se zrodil zajímavý nápad. Odkud se vzal, nikdo neví, zaujal však na první pohled. Skupina turistů se od ostatních odlišovala jednobarevnými bavlněnými tričky s potiskem. Ten však nebyl ledajaký, námětem byly známé osobnosti českých i světových dějin, které zůstaly v historickém mobiliáři skryty, tak trochu neprávem. Na jejich práci staví současná civilizace a bez nich bychom byli možná odkázáni na koňské povozy a dřevěné chatrče. Jaké nápisy na tričkách měly největší úspěch?

Nosím kontaktní čočky – pohledná dívka s tímto nápisem upoutala pozornost nejen svým vzhledem, ale i čtivou poznámkou. Bylo tam stručně uvedeno, že vynálezcem kontaktních čoček byl Čech, Otto Wichterle, a že k jeho objevu posloužila stavebnice Merkur a docela obyčejné dynamo z bicyklu.

tričko s potiskem

Oblékám punčochové podkolenky – druhá dívka měla na tričku touto poznámkou ostatním připomenout, že její oblíbené silonky může nosit díky zmiňovanému vynálezci Otto Wichterlemu, který se proslavil i objevem polyamidového vlákna.

Nejsem robot – burcující nápis „Nejsem robot“ připomněl potvrzovací štítky u objednávek e-shopů, virtuálních serverů a na mnoha dalších místech, s nimiž pracují i internetové vyhledávače. Pod tímto nadpisem se pak objevila zmínka o tvůrci tohoto slovního výrazu. Slovo „robot“ poprvé použil ve svém románu R.U.R. Karel Čapek a jeho skutečným strůjcem je jeho bratr Josef. Výraz měl být odvozeninou od podstatného jména „robota“, tedy tvrdá práce na panském pozemku.

.
.