A kilogramy půjdou dolů

.


Zápasíte s každým kilogramem a hubnutí vám moc nejde? V tom případě děláte něco špatně a měli byste změnit svůj dosavadní odtučňovací program. Důležité samozřejmě je, že se snažíte s nadváhou něco dělat. Ta sama o sobě nemusí být kdovíjak nebezpečná, ale může se časem díky špatně zvolenému jídelníčku a nedostatku pohybu změnit v obezitu a ta už nebezpečná je. Být obézní statisticky znamená nejen mít narušenou psychiku, a to nejčastěji díky mírným depresím, ale rovněž mít i celou řadu fyzických potíží z nichž asi nejznámější je cukrovka. Tyto problémy je velice složité řešit, a tak je lepší jim předcházet a snažit se udržet si váhu na těch správných hodnotách.

Vyvážený jídelníček

Kupodivu není ani tak moc důležité, kolik vážíte, ale jaký máte index BMI Bmikalkulacka, který zahrnuje ve svém měření nejen samotnou váhu, ale rovněž i výšku. V případě, že jste dostatečně vysocí, klidně si můžete dovolit vážit i více než vaši o hlavu menší vrstevníci. Pokud ale pro vás BMI index nevychází příliš pozitivně, je asi nejvyšší čas to začít měnit.

Sportem a dobrým jídlem ku zdraví

.

Hodně lidí, a to nejen žen, si naivně myslí, že zhubnout mohou jen a pouze pokud budou dodržovat nějakou skvělou dietu, kterou našli na internetu, případně ve společenském časopise. Tak to ale žel nefunguje. Pokud by to tak fungoval, byli bychom všichni jako proutky. K tomu, abyste zhubli ale skutečně jídelníček obměnit potřebujete, a to často velice radikálně. Vyřaďte z něj hlavně cukry a tuky a místo nich jezte daleko více zeleniny, ovoce a libového masa. Samozřejmostí je používat minimum tuku.

Pestrá strava bez tuku

Nový jídelníček by sám o sobě mohl pomoci, ale v případě, že chcete hubnout efektivněji, zdravěji a rychleji, měli byste do svého repertoáru zahrnout i správné pohybové aktivity. Těmi jsou myšleny hlavně jízda na kole, případně běhání nebo ježdění na kolečkových bruslích. Pamatujte, že proto, aby to mělo efekt, musíte sportovat alespoň třikrát týdně každý týden.

.