Úpravy podvozku

.

Technický stav
Ještě před tím, než se vrhneme na samotné vylepšování budeme muset zkontrolovat samotný technický stav, protože přeci jen bez zdravé a bezpečné karoserie nemůžeme svého miláčka provozovat. A proto zejména po zimním období doporučuji najet na rampu a zkontrolovat auto zespoda. Bylo vy také dobré vyčistit tuto část od soli, protože ta může karoserii hodně poškodit. Velké riziko zejména u starších a aut nastává u podběhů, kde se hlína, písek a sůl drží nejčastěji. Například na Škodě Octavii I. doporučuji čistit podběhy alespoň jednou ročně. Pokud budou již v neopravitelném stavu, tak budete muset navařit nové. Ovšem s dobrou péčí se životnost hodně prodlouží. Tento fakt platí u většiny strojů. Kdo se stará, tak ve výsledku ušetří.sportovní auto
Tuning
Při prudkém průjezdu zatáčky se auto nepříjemně vlní a občas nedrzí moc stopu? Řešením bude tuning tlumičů, pružin a podobných komponentů. Možná ztratíte trochu komfortu, ale vůz se bude chovat sebejistě, pěkně držet a získáte i sportovnější nádech. Většinou se pořizují kratší sportovnější pružiny, protože jsou tužší. Vozidlo bude také více u země, což je samozřejmě pěkná stylová záležitost. Pravému sporťáku spolu s pěknými alu koly to dodá nádherný design. Průjezdnost ostrými zatáčkami se dá zlepšit ještě například tužším stabilizátorem.snížené auto Kromě zlepšení jízdních vlastností muset brát ohled i na karoserii. Hrozí zde vyšší riziko poškození, a proto je dobré namontovat do předu rozpěrnou tyčku. Mnohem lepší je zakoupit výškově stavitelný podvozek. Obrovskou výhodou je možnost zvedat či snižovat vůz podle potřeby, což u většiny sériových vozidel nejde. Pokud pojedete na okruhu nebo rovné silnici, tak jednoduše snížíte vůz dolů, přičemž získáte dobré vlastnosti a menší odpor vzduchu. Poté co pojedete zpátky domů, tak Vás může překvapit stav našich silnic, takže jednoduše spustíte opačný proces zvedání a pohodlně dojedete domů.

.